ELAB Care
      Thuiszorg op maat!

Klachten over onze dienstverlening.

 

Kwaliteit van zorgverlening staat hoog in het vaandel van ELAB Care. We doen er alles aan om die kwaliteit te verbeteren waar dat mogelijk is.

De mening en de wensen van de cliënt is voor ons van groot belang. We werken immers in uw privé-omgeving. Toch kan het voorkomen dat er een verschil van mening is over de zorgverlening, of dat er een discussie ontstaat waar we samen (ELAB Care en cliënt) niet uitkomen.

Daarom zijn wij aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg, die een onafhankelijke kijk heeft op het geschil dat is ontstaan. Wanneer u het idee heeft dat we er samen er niet uitkomen, of dat u niet wordt gehoord, kunt u een klacht indienen bij het Klachtenportaal. 

ELAB Care conformeert zich vooraf en zonder terughoudendheid aan de uitspraak van het Klachtenportaal.

Hiernaast kunt u de volledige Klachtenregeling downloaden.

Voor meer info kunt u ook contact opnemen met ons kantoor door gebruik te maken van het contactformulier. Dat formulier vindt u op onze contactpagina.

 
E-mailen
Bellen
Map
Info